Thursday, October 2, 2014

jumaat..

aik,,, dah jumaat balik... rasa cam baru ja kemarin jumaat, hari ni dah jumaat balik. haha seperti biasalah aku lemau dalam ofis..

semalam tetiba aku singgah kedai ikan. beli ikan laga, beli akuarium kecik dan makanan ikan. nak letak dalam ofis. ntah kenapa aku pun tak tau. seronok gak melayan ikan laga ni berenang.


 (sekadar gambar hiasan, bukan gambar sebenar)

alih alih member satu ofis bagi tau, " awat hang beli ikan laga jenis ni. ni yang reject. Hang tengok, colour dia pun dah pudaq"........ laaa ya ka. mana aku tau. nampak cam ok ja.

Rupa-rupanya ikan laga pun ada gred dia. yang elok lagi mahal lah. tapi kat kedai tu cuma ada yang jenis ni jaaa. hahhahahaha

takpa, takpa... aku tak berputus asa. nanti aku p cari lain gred yang elok. tapi buat masa la ni aku layan lah yang dok ada ni berenang......





No comments:

Post a Comment