Thursday, September 11, 2014

pejam celik

Pejam celik dan setahun rupanya aku tak update blog..hahah rasa cam baru 2-3 bulan je, padahal dah setahun.

I went blogwalking kat blog kengkawan. pun sama jugak. ada yang setahun, 2 tahun  dan ada yang lebih 10 tahun  tak update blog hahaha. .

 Really miss u guys.

Yang ada link  facebook kat blog dia ,  bleh lah nak keep in touch, tapi yang tak ada , tak dapat lah.

 Ada yang tak kenal muka pun. (padahal aku pun tak letak gambar kat blog hihihi), tapi aku jenis menghargai semua kengkawan yang aku kenal.

anyway, aku still harap ada yang  sudi singgah kat blog ni. bolehlah kita erat silaturrahim yang dah lama suram.

2 comments:

  1. setahun masa berlalu sangat pantas..singgah sini..

    ReplyDelete
  2. hihi hai nik anna. selamat datang kembali. p blog awak haritu. tokey shaklee rupanya

    ReplyDelete